søndag 1. desember 2013

Tim Holtz "12 tags of 2013" - November

Jeg var så opptatt i hodet mitt med å få sendt inn dette bidraget før fristen gikk ut, at jeg glemte fullstendig at utfordringen er for november og ikke desember. Vel, til dere som leser dette. Jeg ønsker dere den beste førjulstid noen sinne.


Utfordrende er stikkordet for novembertaggen. Ikke rart jeg måtte i tenkeboksen, og det lenge og vel. Tim utfordret oss til å bruke embossingpulver og kritt på sort bakgrunn.Hm... 
Jeg har brukt disse produktene fra Tim Holtz og Ranger: Sort tag, Bigz die "Holiday Wreath", glitterlim/stickles - X-mas red, papirtape m/snøkrystaller, winter tinsel twine, Stempel platen - simple sayings og metalldekor.
Fra andre har jeg brukt: Kritt i tre forskjellige grønntoner,  versamark/watermark stamp pad "dazzel" og div. små snøkrystall stempler på trekloss fra Hero Art.  

Nå blir det spennende å se hvilken utfordring T!m Holtz gir oss for desember?

1 kommentar:

  1. Hi there!
    Your blog is Amazing!
    My is just a simple one.

    Paulo Gonçalves
    Portugal
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    SvarSlett