torsdag 5. desember 2013

November kalender - 2013

November er så mørk og trist.....heter det i sangen. Jeg opplever farger, stemninger, lukter og mye kos. Det er fantastisk å gå tur i skogen og kjenne på all naturen. Med eplekinn og forfrisket mot kan man f.eks sette seg ned og formidle inntrykkene ved å lage en kalenderside med mye farge og litt mystikk. Jeg er sikker på at jeg både hørte lyder og så skygger i novemberskogens dunkle kriker, som bare kan sanses i tussmørket som kommer krypende. Hvis man tar seg tid til å kikke ekstra godt etter.


Her kikker de gru skjønne stemplene fra Stampotique frem fra skyggen.


Her har jeg lagt på et strøk med clear rock candy på novemberbokstavene.
Bladene har fått et strøk med crackle-paint.


Til bakgrunnen er det brukt Dylutions ink-spray i forskjellige høstfarger.


Som effekt er det brukt stensil med sikler over sprayen.



Edderkoppen er en Bigz die-candlelight fright fra Tim Holtz.
Den er dekket med sort embossing pulver.


Bladene er fra stempelplaten-falling-leaves fra Tim holtz.

Jeg legger til kalenderene mine hos Thekathrynwheelcalendar.

Anbefaler en tur ut og kanskje ser du noe rart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar