søndag 1. februar 2015

Inspiration journal


Første onsdag i 2015 betyr oppstart av Inspiration Wednesday. 


Dette er hele omslaget på min inspiration journal, som jeg har sydd og dekorert med stempler fra Stampotique


Her vises fronten.


Og her ses baksiden.


Jeg har brukt dekopagelim beregnet på stoff for å lime på stempeltrykkene.


På bordet foran meg lå denne sikkerhetsnålen. Nå brukes den istedet for knapp til å lukke boken :-)

I løpet av året skal jeg følge 25 inspirerende onsdager hver annen uke. Det er noe å se frem til det. Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Du e et unikum Marina. Den var knalltøff☺

    SvarSlett
  2. Du e et unikum Marina. Den var knalltøff☺

    SvarSlett
  3. Hei Heidi. Takk for en oppløftende hilsen fra en artzy som deg. You made my day :-)

    SvarSlett
  4. I love this! So creative and fabulous! I really like that you used the safety pin for your closure, too!

    SvarSlett