fredag 19. februar 2016

Valentinekort med engel

Jeg har fremdeles noe igjen av de lekre papirene "To my Valentine" fra Pion.


I og med at jeg har utfordret meg selv til å bruke alle papir og rester jeg har fra denne serien, så har jeg klippet og montert sammen et kort til.


Litt lag på lag gir fine dimensjoner.


Her ses innsiden av kortet med små tags til å stemple eller skrive noen kjærlige ord på. Bordene har jeg limt sammen og laget en lomme av som de små kortene kan stå oppi.


Av de siste resten på dette arket, ble det nok til en bakgrunn for mitt signaturstempel.

Med ønske om en fin uke.
Marina

Jeg deltar i februar på utfordringen til Pion Design                       

2 kommentarer:

  1. Dette kortet likte jeg godt, det er superromantisk!
    Flott måte å bruke rester på :))

    SvarSlett
  2. Ännu ett vackert kort! Så kreativt! Tack igen för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlett